Volum 39  Núm. 4  2022
Articles especials
Octubre de 2021
Metodologia innovadora per formar en el primer anell de la cadena de supervivència a preescolars: estudi rcparvulari

David Pedrazas López, Bernat de Pablo Márquez, Oriol Cunillera Puertolas, Jovita Roda Diestro, Jesus Almeda Ortega, RCParvulari Grup de Recerca.

Resum

La formació en suport vital en nens/es i professors/es és actualment un tema de gran impacte sobre la salut pública. Es postula que amb una adequada formació tothom pot ser capaç de salvar una vida.

Els estudiants de Primària tenen predisposició per aprendre reanimació cardiopulmonar i al mateix temps poden ser portadors de coneixement entre la gent del seu voltant, com ara amics i família. En la recerca bibliogràfica realitzada no s’han trobat qüestionaris validats sobre formació en Suport Vital en escolars entre 4 i 6 anys.

http://www.butlleti.cat/ca/Vol39/iss4/4

file_downloadDescarregar
Open Acces

Aquest article es distribueix sota els termes de la llicència de Creative Commons Reconeixement NoComercial-SenseObraDerivada​.

Els autors que publiquen en el Butlletí mantenen el dret de copyright sobre els seus articles i permeten que aquests siguin difosos lliurement. Això permet a tothom reproduir l’article mentre es respectin la atribucions d’autoria i detalls de citació.


Més populars Més Populars
Open Acces Open Acces

Butlletí de l'Atenció Primària de Catalunya
està distribuïda sota una llicència de Creative Commons Reconeixement NoComercial-SenseObraDerivada​.


Els treballs que els autors volen publicar al Butlletí han de ser enviats electrònicament fent servir el sistema d’enviament disponible a la web.
Els manuscrits poden enviar-se en català o castellà.


keyboard_arrow_up